Iris goes Thailand - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Iris - WaarBenJij.nu Iris goes Thailand - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Iris - WaarBenJij.nu

Iris goes Thailand

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

15 Juli 2010 | Nederland, Utrecht

Dag vrienden,familie, en andere geïnteresseerden!

Nog 5 nachtjes en mijn grote avontuur kan beginnen! Dinsdag 20 juli vlieg ik naar Bangkok, om daar eerst drie weken Engelse les te geven en vervolgens rond te reizen. Op 28 augustus ben ik als het goed is weer op Nederlandse bodem!

Na een nachtje slapen in Bangkok reis ik donderdag naar mijn gastgezin in het noordoosten van Thailand. Het is een arme regio waar, volgens de lonely planet, de tijd stil heeft gestaan. Engels wordt er niet gesproken (tadaa, totdat ik er ben ;)), warme douches zijn er niet en als leraar sta je nog hoog in aanzien dus lange jurken en nette schoenen zijn een vereiste!
Op dit moment zit er ook al een meisje in dat gezin, Yvette, en zij vertrekt een week nadat ik er ben. Ze smste al dat de avonden wel erg lang zijn als je niet kan communiceren en dat ze ook niet helemaal snappen dat er nog iemand komt dus ik ben benieuwd of ik word opgehaald van het busstation haha!

Na de Thaise kindertjes wat geleerd te hebben zijn er nog 2 weken over om de rest van het land te verkennen. De laatste week zal ik me (of zij bij mij ;)) voegen bij Maarten en Marlies, dus dat wordt een dolle boel!

Ik heb er onwijs veel zin in, er dartelen gezonde kriebels in mn buik rond! Ik hou jullie op de hoogte! (En jullie mij hoop ik!)

Liefs!

  • 15 Juli 2010 - 14:47

    Chantal:

    Ik ga je zeker volgen!!! Zal je mijn bevallingsverhalen besparen...:P

  • 15 Juli 2010 - 19:25

    Lotte:

    Jeej Iertje!! Wat een avontuur:)

  • 15 Juli 2010 - 20:00

    Edo:

    Je profielfoto beloofd in ieder geval veel goeds ;-)

  • 15 Juli 2010 - 21:50

    Lisanne:

    En dat doet ze even in de zomervakantie! Wow..

    Veel plezier:)

  • 16 Juli 2010 - 19:48

    Opa.penning:

    Lieve Iris,het is gelukt na veel moeite de link te vinden,i.v.b. met mijn zoomtext was hij onzichtbaar voor mij maar nu weet ik waar ik moet klicken,Ik ga oma roepen en dan gaan we samen je intro lezen.
    liefs en de groetjes van ons

  • 18 Juli 2010 - 20:27

    Romy:

    Heeeeeeeeel veel plezier lieve Iris! Ik weet zeker dat de kindertjes heel wat van jouw spijker goede engels zullen optsteken:D Houd ons op de hoogte! Dikke kus

  • 19 Juli 2010 - 11:09

    Tjeerd:

    Wat een vakantie zeg! Gaaf!! Hopelijk zal alles goed gaan.

    Nog bedankt voor het coachen afgelopen jaar, hopelijk zie ik je nog eens als je terug bent!
    xx

  • 19 Juli 2010 - 12:11

    Cato:

    Goeie reeeeissss!!!!

  • 21 Juli 2010 - 14:00

    Jolien:

    lieve ier, heel veel plezier! goede reis en hou ons op de hoogte van al je verhalen! wat een avontuur:D dikke kus en tot in aug/sept xxxx

  • 24 Juli 2010 - 09:28

    Zus:

    Hey joh, post eens wat, we zijn benieuwd!!!;) Je hebt in ieder geval al genoeg meegemaakt toch?;) Zie uit naar je berichtjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Iris goes Thailand

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2010

Where you go? Naar de klote!

14 Augustus 2010

On the road again

05 Augustus 2010

Patience is a clean bussiness

30 Juli 2010

Big fly die on floor

25 Juli 2010

Phone home
Iris

Actief sinds 24 Juni 2010
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 27892

Voorgaande reizen:

20 September 2014 - 26 Januari 2015

Iris goes South-America

19 Juni 2012 - 15 Juli 2012

Iris goes Jordan

15 Januari 2011 - 14 Juni 2011

Iris goes Sweden

20 Juli 2010 - 28 Augustus 2010

Iris goes Thailand

Landen bezocht: