Phone home - Reisverslag uit Chaiyaphum, Thailand van Iris - WaarBenJij.nu Phone home - Reisverslag uit Chaiyaphum, Thailand van Iris - WaarBenJij.nu

Phone home

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

25 Juli 2010 | Thailand, Chaiyaphum

Vergeet ik bijna het belangrijkste ;). Mijn Thaise nummer is 0066 - (0)860415288. Smsjes, belletjes met belpiraat, kom maar door! (Niet al te veel graag, moet nog wel het gevoel hebben dat ik aan de andere kant van de wereld zit ;) ).

• 25 Juli 2010 - 14:30

Marja ( Felixoord):

Wat stoer en leuk om je avonturen te lezen. Zal het doorgeven! Heel veel succes en genieten.
    Groetjes Marja

• 28 Juli 2010 - 14:08

Romina:

Hee huisgenootje, leuk om jouw verhalen te kunnen lezen! Geef je zelf maar lekker de tijd om aan de omstandigheden te wennen en laat alles maar gewoon lekker gebeuren, dan komt het helemaal goed. Reizen is nou eenmaal niet altijd alleen maar makkelijk en chill. het wordt een ervaring die je nooit meer vergeet! Enjoy! x Ro

• 28 Juli 2010 - 14:40

Jolien:

hey ier!! was je vroeg uit de veren vanmorgen? je bent de actiefste op het gastenboek momenteel haha! hoe is het nu? al een beetje gewend? en kun je die kids toch iets leren daar? zijn ze een beetje lief voor juf iris? hier alles zijn gangetje, alleen had ik vandaag de schock van mijn leven, blijk ineens twee weken minder vakantie te hebben (had verkeerd gekeken..) dus moet over 2 weken alweer naar school! bummer! maar vrijdag gaan jis, nicole en ik een weekendje naar parijs, nice ey? nou ier blijf maar komen met je verhalen, hou ons op de hoogte! kus

• 29 Juli 2010 - 18:05

Lotte&Lisanne:

We willen meer van je verhalen horen!! Meer! Meer! Meer! Bij ons gaat het hier prima, lang leve de Costa Brava xx ons