3 maal 3 is nog 6 dagen - Reisverslag uit Duiven, Nederland van Iris - WaarBenJij.nu 3 maal 3 is nog 6 dagen - Reisverslag uit Duiven, Nederland van Iris - WaarBenJij.nu

3 maal 3 is nog 6 dagen

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

09 Januari 2011 | Nederland, Duiven

Lieve allemaal,

Over zes dagen is het zover, dan begint mijn grote avontuur in Uppsala! Ik schijn al een Zweedse aura om me heen te hebben, want een Afghaan (!) in de FEBO vannacht zei na afloop van een niet erg intellectueel gesprek uit het niets: 'En jij lijkt op Pippi Langkous.'

Meestal ben ik vrij stoer, van zenuwen had ik dan ook nog geen last. Maar ik moet toegeven; die sluipen er langzaam in! Afgelopen week heb ik al 'afscheid genomen' (het zijn tot slot 'maar' vijf maanden, waarin er ook nog eens heel veel mensen langs komen ;) ) van wat mensen, en bij elk afscheid komt er een klein knoopje in mijn buik bij. Vooral toen Marlies me eraan herinnerde dat we elkaar, na het bezoek van haar en Maarten eind januari, zo'n acht maanden niet gaan zien (zij gaan deze lente/ zomer hoogstwaarschijnlijk naar Malawi) kreeg ik het wel even benauwd.. Maar daar moet je maar niet over nadenken, en ik weet ook dat die tijd uiteindelijk voorbij VLIEGT. (En ik kan altijd nog naar Malawi gaan :P).

Dus ik heb er zin in! Lekker helemaal opnieuw beginnen, alles kan, niemand die op je let.. ik hoop er een feestje van te maken! Maar ik zal ook proberen om niet té hoge verwachtingen te hebben, want dan kan het natuurlijk alleen maar tegenvallen. Dus ik ga gewoon. Just go. Doei!

Liefs Iris

ps. Ik ga jullie missen!!






  • 09 Januari 2011 - 15:59

    Marjosse:

    Ieeeerrrr!
    Ik moet zeggen dat ik de ijsberen op de achtergrond wel wat overdreven vind.. het is daar zomer toch?:P Anyway ik weet zeker dat je het onwijs naar je zin gaat hebben, dat je misschien zelfs met een leuke Nils terugkomt en dat je mij het allermeest van iedereen gaat missen:) Maar wees gerust! ik zal je als facebook/skype/hierisier stalkster niet teleurstellen en mocht je het even niet meer zien zitten, ik zorg wel voor een paar genante verhalen die je dan weer op zullen beuren:) No problemo! Gud luck!
    xx
    ps: en ik ga jou ook wel een beetje missen hoor;)

  • 09 Januari 2011 - 16:00

    Marjosse:

    En laat ik mijn reputatie als je stalkster dan maar gelijk waarmaken en hier allebei de eerste berichten op mijn naam zetten

  • 09 Januari 2011 - 16:01

    Marjosse:

    Aan de andere kant, 3 keer is scheepsrecht en ik heb zelf waarschijnlijk straks ook weer meer te doen dan nu, dus kan ik maar beter nu alvast even goed mn best doen, dan vergeef je het me later wellicht als ik een keer niet reageer:P

  • 09 Januari 2011 - 16:02

    Marjosse:

    Eigenlijk ben ik best lekker bezig zo..:D ik vraag me alleen af wat mensen die me niet kennen nu wel niet van me denken.. Heeft Anneliekje eigenlijk al een pagina?

  • 09 Januari 2011 - 16:22

    Chantal:

    :( ik ga je missen ier!! Maar gelukkig zie ik je dinsdag nog..:)

  • 09 Januari 2011 - 17:31

    Yvette:

    Hi!

    Hahaha, ik ken dat gevoel! Toch altijd wel spannend als je voor lange tijd weggaat, maar het is zo een ervaring!
    Weet zeker dat je gaat genieten en een super leuke tijd zal krijgen daar!
    Geniet ervan en alvast een goede reis die kant op!

    xx

  • 09 Januari 2011 - 17:53

    "Tante Wil" :

    De letters op mijn toetsenbord van de computer zie ik bijna niet meer. Ze zijn flink aan het slijten door al die reizen die jij maakt. Ik zal mijn ogen wel even laten laseren. Dan gaat het vast wel weer wat beter!!!!!!
    Ki snew ej nee leeh enijf sier eot!

  • 09 Januari 2011 - 18:06

    Schwester:

    Liefste zus,

    Daar gaat ze,en zoveel roodheid heb ik nooit gezien,haha!ja ier,je kan het niet ontkennen,je wordt steeds roder,en wijzer bovendien,je gaat eigenlijk steeds meer op mij lijken;)

    Ben vereerd samen met maarten je eerste bezoek te zijn en samen met jou uppsala te gaan ontdekken!zoals je al lang weet is het maar beter dat ik niet mee ga om je uit te zwaaien,dat zou een water ballet worden!;)ik ga je onwijs misseb,maar weet zeker dat je een top tijd gaat hebben en je zweden helemaal eigen gaat maken,go,go,gooooooo!

    En je weet toch,ik ben super trots op jou!

    Dikste kroel!

  • 09 Januari 2011 - 18:25

    Edo:

    Hee Iris,

    Maak je om dat missen maar geen zorgen! Mensen gaan je zoveel skypen en vragen hoe het gaat dat je vergeet dat je niet meer in Nederland bent en uit irritatie je status op offline gaat zetten ;)
    En met al je reiservaring hoef je je echt geen zorgen te maken, het wordt vast veel minder eng dan Thailand en een net zo leuke ervaring :)

    Veel plezier en zorg dat je volop gaat genieten (en dat je spullen niet gestolen worden ;)!

  • 09 Januari 2011 - 18:47

    Annelieke:

    Lieve Ier,

    Leuk dat gespam van die andere kostkabouter. Maar goed, ik zie je over 6 maanden wel weer. Ik vertrek morgen naar het toch ietwat warmere berkeley. Ga jou ook missen.

    kusjes

  • 09 Januari 2011 - 20:56

    Lotte:

    Haha wat staan er al super grappige reacties op. Vooral van Marjosse! En de kotskabouter komt ook weer tevoorschijn:) Iris je bent een stoere meid en je gaat een stoere tijd tegemoet! Liefs

  • 13 Januari 2011 - 22:08

    Marjosse:

    Lieve GVRKKR (grote vriendelijke rode kots kabouter reus),
    Mocht Anneliekje dit lezen: je MOEDER!
    en Ier, uiteraard nog even wat gestalk: ik hoop dat je al het goede advies van Edo ten harte neemt, hij kan het weten.
    Yes You Can geef ik bij deze maar plaatsvervangend advies namens Kees zodat het cirkeltje weer rond is eeennnn nee eignelijk heb ik niet zoveel te zeggen nee..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Duiven

Iris

Actief sinds 24 Juni 2010
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 27917

Voorgaande reizen:

20 September 2014 - 26 Januari 2015

Iris goes South-America

19 Juni 2012 - 15 Juli 2012

Iris goes Jordan

15 Januari 2011 - 14 Juni 2011

Iris goes Sweden

20 Juli 2010 - 28 Augustus 2010

Iris goes Thailand

Landen bezocht: